Українська - сучасно і своєчасно! Проект Університету Грінченка

У СВІТІ КРЕАТИВНОГО КРЕАТИВУ

У рамках Виставки та семінарської програми UKRAINIAN CREATIVE WEEK 2018, зокрема з 23 по 26 жовтня, кияни мали можливість безкоштовно черпати натхнення на території ВДНГ від експозиції робіт найкращих дизайнерів реклами та медіапростору, послухати лекції представників провідних креативних компаній України, наприклад, Максима Ширка (куратор курсу “Веб-дизайн” в Projector, керуючий і арт-директор The23.design), Артема Куликова (співзасновник і креативний директор Reynolds and Reyner) тощо. Є прекрасна можливість стати  свідком нагородження переможців одразу трьох конкурсів  Ukrainian Design: The Very Best Of 2018, Kakadu Awards 2018 та ADC * UA Awards 2018. Фіналом заходу стане відома багатьом “Ніч рекламожерів”.  Також у цьогорічній програмі заявлені дуже незвичні розваги –  під час перерв глядачам через призму кіно “Воно” продемонструють суперництво двох відомих фаст-фудів: “МакДональдс” та “Бургер Кінг” . Одними з найвідоміших партнерів  та безпосередніх учасників  стали група компаній “Art Nation” (просуває проект  “Гуся в метро” та бренд “Гапчинська” ) та веб-школа “Projektor”.

Нам вдалося потрапити на відкриття виставки,  креативність якої зашкалювала.  Вільні місця стали  екранами, на яких усі бажаючі  могли спробувати себе у ролі веб-дизайнерів,  відчути себе креативними  творцями. ” Гарно зроблений сайт або реклама змушує людей відчувати себе більш творчими та креативними , до цього ми й прагнемо “, – за словами Максима Ширка.

Інші лектори  висвітлювали психологічні механізми та  хитрощі людської уяви, завдяки знанням про які  фахівець може стати  більш ефективним. Доповідачі наголошували про  важливість не лише самої  ідеї,  а й уміння це вигідно продати  спершу компанії-замовнику, а потім – широкому споживачу . Як спостерігач, я виявила, що актуальними напрямками в оформленні, брендуванні  вже котрий рік залишається  світлий та максимально спрощенний дизайн,  фольклорна тематика: мотиви вишивки, зокрема, мінімалістичні, що підтверджується   оформленням сайту  Creative Week.

З турботою про учасників та відвідувачів, організатори надають безкоштовні гарячі напої  – чай та каву. Атмосфера  тепла та успішності висить у повітрі та надихає на створення нового та прекрасного.

Аліна Гарагуля,

студентка Інституту журналістики Університету Грінченка