У СВІТІ КРЕАТИВНОГО КРЕАТИВУ
У рамках Виставки та семінарської програми UKRAINIAN CREATIVE WEEK 2018, зокрема з 23 по 26 жовтня, кияни мали можливість безкоштовно черпати натхнення на території ВДНГ від експозиції робіт найкращих дизайнерів реклами та медіапростору, послухати лекції представників провідних креативних компаній України, наприклад, Максима Ширка (куратор курсу “Веб-дизайн” в Projector, керуючий і арт-директор The23.design), Артема Куликова (співзасновник і креативний директор Reynolds and Reyner) тощо. Є прекрасна можливість стати свідком нагородження переможців одразу трьох конкурсів Ukrainian Design: The Very Best Of 2018, Kakadu Awards 2018 та ADC * UA Awards 2018. Фіналом заходу стане відома багатьом “Ніч рекламожерів”. Також у цьогорічній програмі заявлені дуже незвичні розваги – під час перерв глядачам через призму кіно “Воно” продемонструють суперництво двох відомих фаст-фудів: “МакДональдс” та “Бургер Кінг” . Одними з найвідоміших партнерів та безпосередніх учасників стали група компаній “Art Nation” (просуває проект “Гуся в метро” та бренд “Гапчинська” ) та веб-школа “Projektor”.
Нам вдалося потрапити на відкриття виставки, креативність якої зашкалювала. Вільні місця стали екранами, на яких усі бажаючі могли спробувати себе у ролі веб-дизайнерів, відчути себе креативними творцями. ” Гарно зроблений сайт або реклама змушує людей відчувати себе більш творчими та креативними , до цього ми й прагнемо “, – за словами Максима Ширка.
Інші лектори висвітлювали психологічні механізми та хитрощі людської уяви, завдяки знанням про які фахівець може стати більш ефективним. Доповідачі наголошували про важливість не лише самої ідеї, а й уміння це вигідно продати спершу компанії-замовнику, а потім – широкому споживачу . Як спостерігач, я виявила, що актуальними напрямками в оформленні, брендуванні вже котрий рік залишається світлий та максимально спрощенний дизайн, фольклорна тематика: мотиви вишивки, зокрема, мінімалістичні, що підтверджується оформленням сайту Creative Week.
З турботою про учасників та відвідувачів, організатори надають безкоштовні гарячі напої – чай та каву. Атмосфера тепла та успішності висить у повітрі та надихає на створення нового та прекрасного.
Аліна Гарагуля,
студентка Інституту журналістики Університету Грінченка