Українська - сучасно і своєчасно! Проект Університету Грінченка

День маркетолога

Хто такий маркетолог?
Це – трохи містична істота. Адже, купуючи товари, ми, звісно ж, думаємо, що самі так вирішили й самостійно це робимо. Але насправді наші дії є результатом роботи маркетологів. Які знають багато про наші смаки й уподобання. Знають навіть більше, ніж ми самі про себе знаємо.
Вікіпедія каже, що маркетолог – спеціаліст з вивчення смаків покупців і просування товару. Він досліджує, яка продукція буде користуватися великим попитом і чому, оцінює ринок конкретних товарів і послуг, проводить ретельний моніторинг галузі, організує роботу інтерв’юерів, з’ясовує уподобання покупців.
Слово це належить до інтернаціоналізмів. Якщо ви знаєте автентичну назву для цієї професії – пишіть, обговоримо 
#Словопис #рідна_мова #вивчаймо#професіоналізми #інтернаціоналізми#як_буде_українською